Kurumsal

Kalite Yönetimi

Kalite Politikamız

Kalite Politikamız ulusal ve uluslararası standartların esas alındığı hasta ve çalışan güvenliği temelinde oluşturulan mekanizmalarla sürekli iyileştirmeyi artırarak yüksek kaliteli hizmet sunmak ve bu doğrultudaki kurulum politikalarının çalışanlar tarafından benimsenmesini sağlamak üzere kurulmuştur.

Kalite Yönetimi Birimi
  • SKS çerçevesinde yürütülen çalışmaların koordinasyonunu sağlar.
  • Kurumsal amaç ve hedeflere yönelik çalışmaları takip eder.
  • Öz değerlendirmeleri yönetir.
  • İstenmeyen Olay Sistemi’ne ilişkin süreçleri yönetir.
  • Düzeltici Önleyici Faaliyet süreçlerini yönetir.
  • SKS çerçevesinde “Bölüm Bazlı Göstergeler” ve “Klinik Göstergeler” in veri toplama ve analiz sürecini yürüterek, sonuçları üst yönetim ile paylaşır ve değerlendirir.
  • Risk yönetimine ilişkin süreçleri yönetir.
  • Hasta ve çalışan memnuniyetinin ölçülmesine yönelik çalışmaları (anket uygulamaları, anket sonuçlarının değerlendirilmesi, anket sonuçlarına yönelik iyileştirme çalışmaları, hasta ve çalışan geribildirimlerinin alınması vb.) yönetir.
  • SKS çerçevesinde dokümanların yönetimini sağlar.
  • SKS çerçevesinde belirlenen komite, ekip, kurul ve komisyonlara üye olarak katılır.

08 Şubat 2025